Direktlänk till inlägg 15 juni 2012

Fredag... och jag väntar.

Av LongingForAChild - 15 juni 2012 10:12

Fredag och exakt 1 vecka sen vi tog proverna, hoppas på svar idag!
Hoppas allt är som det ska så läkaren kan skicka remissen till Umeå för IVF.
Så kanske vi får komma dit efter sommaren någon gång.
HOPPAS!! Vill så gärna få hjälp. Hoppas bara att det går vägen.
Det är hemskt det dom gör att bara ge ett enda försök!! Det är orimlig press!!
Det är grymt och i min egen menning ohumanitärt!!!
Och så orättvist att man ska få lida bara för vars man råkar bo.
Ska man verkligen behöva flytta för att få hjälp att få barn?!
Är det verkligen så samhället ska se ut?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av LongingForAChild - 20 juni 2012 13:47

Fick igår svar att proverna var normala och läkaren skulle skicka vidare remissen till en överläkare som ska skriva under (beräknat ta 1-2 veckor) innan den skickas till Umeå. Men förhoppningsvis blir det gjort snart så vi står i kön när de öppnar ti...

Av LongingForAChild - 18 juni 2012 09:41

Fortfarande inget svar om proverna... varför?Vet inte om det är bra eller dåligt ärligt talat. Men vill ju veta om remissen blir skickad eller inte.Vill så gärna hamna i kön så jag kanske får komma dit under hösten/vintern.Vill så otroligt gärna bli ...

Av LongingForAChild - 12 juni 2012 07:32

Har typ tusen frågor om hur IVF och allt före går till.Hoppas jag får svar på mina frågor av de som gjort liknande eller just IVF i min omgivning.Känns som om man har tusen frågor men ingen som gjort det nyligen så då är det svårare.Längtar som en to...

Av LongingForAChild - 11 juni 2012 16:07

Drömmer om dig mitt barn, du högt älskade, du perfekta!Du efterlängtade barn som ännu inte existerar!Jag drömmer om dagen du finns, dagen jag känner dig i min kropp.Dagen jag får se in i dina ögon och se en glimt av din framtid.   Ååå du älskade,...

Av LongingForAChild - 9 juni 2012 14:45

3 Långa år av glädje och sorg. Hopp och förtvivlan.Jag var så full av hopp och förväntan för 3 år sedan när vi började försöka få barn.Men när månaderna gick... och mensen ständigt kom blev det snart en känsla av förvirring och förtvivlan.Så gick 1 å...

Presentation


En kvinna som längtar efter ett eget barn.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards