Alla inlägg den 9 juni 2012

Av LongingForAChild - 9 juni 2012 14:45

3 Långa år av glädje och sorg. Hopp och förtvivlan.
Jag var så full av hopp och förväntan för 3 år sedan när vi började försöka få barn.
Men när månaderna gick... och mensen ständigt kom blev det snart en känsla av förvirring och förtvivlan.
Så gick 1 år... vi fick börja våran utredning. Gick 1 år till innan vi gjort allt klart och en ny remiss var skickad.
Och jag var så lycklig då, så hoppfull... äntligen skulle vi får hjälp.

Så kom avslaget... vi var tvungen att ha försökt i 3år! välkommen åter om 1 år var svaret.
Förtvivlan och sorg fann ingen ända. Varför kunde vi inte bli gravida själva... proverna visade inget fel.
Inte ett enda plus hade jag fått se skymten av.

Ytterligare ett omtumlande och omvälvande år gick. Jag började se ljuset i slutet av tunneln.
Infektionsproverna är skickade... 1 veckas väntan på svar, sen ska de förhoppningsvis skicka en ny remiss till Umeå.
Hoppas HOPPAS HOPPAS!! Att vi får hjälp i år... att i år är året vi blir gravida, får vara lyckliga att fira att vi ska bli 3.
Att nästa år är året vi får fira födelsen av vårat barn! Jag hoppas så av hela mitt hjärta att detta är året!
Då hela mitt livs önskan blir verklighet!

Av LongingForAChild - 9 juni 2012 14:36

I 3 års tid har vi försökt få ett barn tillsammans jag och min man.
Utan någon framgång. Vi har genomgått fertilitetsutredning som inte visade något fel.
Efter en avslagen remiss för 1 år sedan försöker vi nu igen. I hopp om att vi äntligen ska få IVF till hösten/vintern. Kanske ska nästa år... 2013 vara året vi äntligen ska få vårat efterlängtade barn.

Presentation


En kvinna som längtar efter ett eget barn.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards